30.05.10

Vítám všechny návštěvníky těchto stránek

Pracuji jako onkoložka v jedné z nemocnic Vysočiny.

A proč tento blog?

Nebýt zlomeniny , která mne upoutala na lůžko v r. 2007, by asi 
tento blog nevznikl...

K založení tohoto blogu mě inspirovala kniha profesorky 
MUDr.. Evy Topinkové, CSc. „Obrazový atlas chorobných stavů" .
Kniha má 346 stran a při jejich četbě jsem si uvědomila, že i zdánlivě 
drobné detaily, se kterými se klinik ve své praxi denně 
setkává, občas přehlédne a  ne vždy si je  dovede také vysvětlit . 
Nutno říci, že i čas,který mne dělí od studentských let a úzkost 
specializace mohou být toho příčinou.  


Vzhledem ke snadnějšímu zpracování a přehlednosti jsem postupně přešla 
z www.medicina.bloguje.cz na tento blog,který jsem doplnila ještě pro větší 
názornost blogem Videomedicina
   
Blogy jsou  určeny  nejen lékařům a sestrám, kteří si potřebují občas oprášit 
své znalosti, hledají odkaz na potřebné stránky, ale i medikům k jejich 
studiu a hlavně poté vstupu do praxe. 

Blog chci také věnovat mým pacientům k zodpovězení dotazů, které 
probíráme v ambulanci či na lůžku k jejich lepšímu pochopení.
Samostatné stránky našeho oddělení,určené pro naše pacienty jsem umístila 
na OnkoHB

Blog není vytvořen jako výukový materiál, ale jako poznámky k dané 
tématice

Možná  blog oslovil i právě Vás

Budu velmi ráda za každý Váš námět , kritiku či nový zajímavý odkaz. 

MUDr.Ivana Havlíčková 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.